2016. február 29., hétfő

A játékgyáros

...én volnék. Annyi baba készül mostanában, hogy akár ezt a titulust is megkaphatnám. Első körben most mégis azzal kezdek amit kaptam a kislányomtól. Magának csinált egy zöldet, amibe beleszerettem, de mivel tudjuk, hogy én türkizes vagyok, így kaptam egy kéket. Olyan cuki. Bent csücsül a dolgozóban és várja, hogy menjek (de most egy kis pihi van, mert idén negyedszerre vagyok influenzás, ami nagyon nem vidít fel)

 Minion, de ez nem egyszemű. :)
 Sünik egy házassági évfordulóra.
 És a Tavasz-elfem. Ez csak úgy készült bevallom őszintén. De annyira cuki. Szerettem készíteni.
És ami még nagyon birizgálja az alkotói vénámat...
Ezzel ellentétben most jön egy egyszemű minion, majd egy MOTKÁNY, amit még sosem csináltam és nagyon várom.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Krisztikém, ez a sok minden csodálatos, és minden tuszteletem a tiéd és gyógyulj meg❤️❤️❤️❤️, de nem gond, ha most azt mondom: de kár, hogy nem én vagyon Enci anyukája?;-)
Jobbulást Krisztike❤️

Kriszty írta...

Köszönöm. A maci, igaz? Annyira édi, imádom.

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails